Naar mijn service

Klacht indienen

U vindt hier twee mogelijkheden om een bezorgklacht door te geven. Het kan via uw account en u heeft de mogelijkheid om uw klacht zonder account door te geven.

Wanneer u de klacht voor 12:00 uur indient, is nabezorging dezelfde dag mogelijk. Maakt u een melding na 12:00 uur dan wordt de krant de eerst volgende werkdag nabezorgd. Op de eilanden en in Duitsland is nabezorging niet mogelijk.

Inloggen en klacht indienen

Klacht indienen zonder account
 

Klacht indienen via uw LC account

Log in om uw abonnement(en) in te zien en wijzigingen door te geven.
 

Klacht indienen zonder account

Wanneer u de klacht voor 12:00 uur indient, is nabezorging dezelfde dag mogelijk. Maakt u een melding na 12:00 uur, dan wordt de krant de eerst volgende werkdag nabezorgd. Heeft u tijdens de nabezorging de krant niet ontvangen dan ook graag dit melden via onderstaande klachtenformulier.

Ontvangt u de krant op meerdere adressen dan graag de klacht indienen zonder in te loggen. Zonder inlog kunt u het adres aangeven waarop u de krant niet ontvangen heeft.

Stap 1 van 2: Gegevens opgeven

Handig om te weten

Wilt u meer informatie over dit onderwerp? Hier vindt u de antwoorden op de veelgestelde vragen.

Bekijk veelgestelde vragen

Registreren

Heeft u nog geen LC-account?

Registreer u nu voor het lezen van de digitale krant en om gebruik te maken van onze service.

Veelgestelde vragen